Sklepy internetowe mają się w Polsce bardzo dobrze. Polacy coraz chętniej robią zakupy on-line, w
związku z tym każda firma działająca w branży e-commerce powinna zadbać o to, by sklep
internetowy posiadał wszystkie funkcjonalności oraz rzeczy, które doceniane są przez kupujących.
Rozbudowany asortyment
Czy jest to sklep komputerowy, czy sklep z kosmetykami czy sprzętem AGD, w cenie jest
rozbudowany asortyment. Konsument, wybierając sklep on-line, liczy na to, że swobodnie będzie
mógł porównać i wybrać spośród kilku modeli danego produktu. Dlatego warto zadbać o to, aby
asortyment sklepu buł rozbudowany i klient dostał w zamian duży wybór pożądanego towaru.
Rozsądne i przystępne ceny
Siłą internetu jest to, że ceny zawsze idzie porównać do konkurencyjnego sklepu, nie ma więc w
ogóle sensu niepotrzebnie podbijać cen, bo i tak klient wybierze tańszą ofertę. Nie bez przyczyny
porównywarki cenowe mają się tak dobrze – każdy przecież chciałby trochę zaoszczędzić.
Dodajmy do tego, że sklepy internetowe kojarzone są z niższymi cenami i po to ludzie wchodzą na
Allegro, aby właśnie kupić coś taniej.
Szczegółowe opisy
O opisy produktów powinieneś zadbać nie tylko ze względu na widoczność sklepu w
wyszukiwarce Google (unikalne i wartościowe opisy są lubiane przez roboty wyszukiwarek).
Każdy opis powinien być stworzony indywidualnie i zawierać wszelkie możliwe dane dotyczące
asortymentu. Wtedy decyzja zakupowa będzie znacznie ułatwiona, a także porównywanie
produktów, które będą różnić się tylko parametrami, będzie w ogóle możliwy.
Kontakt i doradztwo on-line
Klienci zazwyczaj mają mnóstwo pytań, jeśli więc nie znajdą odpowiedzi w twoim sklepie,
powinieneś umożliwić im szybki kontakt z doradcami klienta. Zamieść przycisk „Zadzwoń” w
widocznym miejscu lub zamieść formularz kontaktowy. Możesz również wybrać czat on-line,
gdzie jeden z twoich pracowników będzie zawsze dostępny dla klientów. Uwierz nam, klienci cenią
sobie niezwykle kontakt i doradztwo ze strony sklepu.
Nic tak nie przyciąga klientów, jak możliwość kupienia pożądanego towaru w znacznie niższej
cenie. Pomyśl o rabatach i zniżkach, które też przyniosą jakąś wartość dla ciebie – na przykład 10%
zniżki na następne zakupy czy zniżka przy zapisaniu się do newslettera. Organizuj promocje
cyklicznie i na towary często sprawdzane przez klientów, a sam zobaczysz, że ruch w twoim sklepie
internetowym się znacznie zwiększy.
0 comments