agencje seo
agencje seo

Niestety dość częstą praktyką przy wyborze agencji SEO jest kierowanie się ceną. Tym samym

pozbywamy się szansy na znalezienie naprawdę profesjonalnej i skutecznej agencji, która

odpowiednio zajęłaby się pozycjonowaniem witryny. Nie ma co oszczędzać, zlecając usługę

pozycjonowania, ponieważ oszczędzając teraz, później przyjdzie nam się zmierzyć z drogimi

konsekwencjami.

Tanie SEO – dlaczego to tak nie działa?

Usługa SEO jest związana jest z przeprowadzeniem szeregu działań, które w ostateczności mają się

przełożyć na wynik w wyszukiwarce Google. Sami specjaliści do spraw SEO nie wymieniają

wszystkich możliwości, jakie muszą zastosować, ale standardową czynnością jest dodanie firmy z

linkiem do witryny do katalogu stron. A takie katalogi, które są zaufane, posiadają odpowiednią

historię i „moc” też są drogie.

Koszt SEO jest realnym kosztem ponoszonym przez pozycjonera. Płacąc mało, np. korzystając z

oferty na portalu aukcyjnym, gdzie ceny są naprawdę różne, tym samym narażamy się na to, że

podejmowane działania nie będą ze sobą zupełnie skorelowane, sama usługa będzie uboższa i nie

wykorzysta wszystkich możliwości, a najważniejsze – może się to odbywać metodami tzw. black

hat, czyli sprzecznymi z zasadami Google. Black hat może przynieść szybkie efekty, ale również i

szybkiego bana, zatem ryzykujemy zniknięcie z Google. A jaka firma może sobie na to pozwolić?

Jaką agencję SEO wybrać

Przy wyborze firmy, która zajmie się pozycjonowaniem naszej firmy, przede wszystkim

powinniśmy kierować się rozsądkiem. Jeśli jakaś oferta krzyczy do nas i kusi szybkimi efektami w

relatywnie niskiej cenie – najlepiej taką ofertę ominąć z daleka.

Przed przystąpieniem do współpracy w zakresie SEO należy gruntowanie sprawdzić opinie w

internecie na temat agencji. Na forach ludzie wymieniają się swoimi doświadczeniami i bez

problemu dowiesz się, czy dana agencja seo naprawdę zrobi tyle dobrego dla ciebie, czy czasem

nie będziesz płacił słono za marne efekty.

Zawsze żądaj raportu z wykonanych czynności, tylko w ten sposób łatwo zweryfikujesz, czy

agencja dobrze dysponuje swoimi pieniędzmi. Nawet, gdy do końca nie rozumiesz, co raport

zawiera, zawsze o niego proś – będziesz mógł sprawdzić, czy pozycja twojej witryny się zmieniła

oraz to, czy agencja rzeczywiście pracuje na jej wynik.

0 comments

Leave a reply